هیات اجرایی منابع انسانی اعضای غیر هیات علمی

هیات اجرایی منابع انسانی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه دامغان به استناد بند ۸ ماده ۱ آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاهها با ترکیب و اختیارات ذیل تشکیل شده است:

ترکیب اعضا:

معاون اداری و مالی دانشگاه – رئیس هیات

مدیر امور اداری – دبیر هیات

نماینده کمیسیون دائمی هیات امناء

مدیر امور مالی

مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری

رئیس اداره کارگزینی و رفاه

کارشناس مسؤول تشکیلات و بهبود روش ها

اهم وظایف و اختیارات:

  • نظارت بر حسن اجرای مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی؛
  • نظارت بر حسن اجرای مقررات آیین نامه تشکیلات؛
  • تهیه شرح شغل، وظایف و شرایط احراز کلیه مشاغل برای طرح در کمیسیون دائمی موسسه؛
  • تعیین اولویت های استخدام و نحوه انتخاب افراد در قالب مجوزهای صادره از سوی هیات امنا؛
  • تعیین تعداد و احراز شرایط به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای وظایف پست های سازمانی بدون متصدی، به صورت قراردادی برای طرح در کمیسیون دائمی موسسه؛
  • بررسی ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی، برای طرح در کمیسیون دائمی موسسه؛
  • تغییر، اصلاح و ایجاد پست از محل حذف پست های سازمانی به پیشنهاد دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات یا عناوین مشابه در قالب پست های سازمانی مصوب؛
  • بررسی و تصویب طرح جامع آموزش ضمن خدمت و تمهید راهکارهای اجرایی لازم برای اجرای برنامه های بهسازی و توانمندسازی اعضا؛
  • بررسی و تایید دوره های آموزشی ضمن خدمت و صدور گواهی نامه های مربوط با امضای مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری یا عناوین مشابه و رئیس موسسه؛
  • بررسی و پیشنهاد صدور مجوز تبدیل وضعیت اعضا از قراردادی به پیمانی، از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی در چهارچوب مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی به هیات امنا؛
  • بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد درخواست های بازخریدی، استعفا و بازنشستگی پیش از موعد اعضا؛
  • بررسی و تطبیق عوامل و تعیین درصد سختی شرایط محیط کار مشاغل موجود در موسسه و اتخاذ تصمیم در خصوص برقراری فوق العاده مذکور و تعیین تاریخ اجرای آن؛
  • بررسی و تصویب طرح های تحول اداری و نظام پیشنهادات و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تحول؛
  • بررسی سوابق اعضا در خصوص ارتقای رتبه و اتخاذ تصمیم در چارچوب ضوابط مربوط؛
  • بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص پیشنهادهای نو که از سوی اعضا ارائه می شود در چارچوب نظام پیشنهادات؛
  • تهیه و تصویب دستورالعمل های مورد نیاز برای اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و تشکیلات حسب مورد؛
  • سایر مواردی که در حوزه مدیریت منابع انسانی از سوی کمیسیون دائمی هیات امنا ارجاع می گردد.

شورای اداری و مالی دانشگاه

ترکیب اعضا:

رئیس دانشگاه

معاون اداری و مالی دانشگاه

مدیر امور اداری

مدیر امور مالی

دبیر شورای اداری و مالی: مدیر امور اداری

اهم وظایف و اختیارات:

  • این شورا در اجرای تبصره ماده ۲ موضوع وظایف و اختیارات هیات اجرایی منابع انسانی، به عنوان کارگروه هیات اجرایی، تهیه و تنظیم برنامه ها و طرح ها در زمینه اداری و مالی، ونیز فراهم آوردن امکانات مناسب و کمک به امور اجرایی و همکاری در تعیین و تبیین خط مشی کلّی امور اداری و مالی دانشگاه را عهده دار می باشد.